Iesirea de Valentin

Ieri am iesit in oras cu John si Alex sa sarbatorim Sfantul Valentin… N-am mai iesit vineri seara, pentru ca eram obositi dupa o saptamana de munca, dar si pentru ca nu gaseam o masa libera in oras cu siguranta, si nu apucasem sa fac rezervare din timp, asa ca am lasat-o pe sambata. Am mers la un restaurant japonez aproape de casa noastra, care este unul din localurile noastre preferate din Whitby, si unde se mananca un sushi grozav.

Vremea nu a fost foarte rece, doar cateva grade sub zero, ceea ce mi-a permis sa ma imbrac mai lejer, mai ales ca nu trebuia sa stam mult afara – am iesit din casa si am intrat in masina, iar pe urma am iesit din masina si am intrat in restaurant, intelegeti ideea.

Am purtat o fusta albastra cloche Topshop pe care am cumparat-o acum vreun an, si pe care nu o mai imbracasem de cateva luni. Motivul pentru care nu o port des este ca e mai scurta decat majoritatea fustelor mele, si o port doar in timpul liber, nu si la serviciu. Mi s-a facut dor sa o port din nou, si am profitat de aceasta iesire ca sa o scot din garderoba. Am combinat-o cu o bluza in polka dots, un bolero negru, ciorapi cu model, botine negre, si o haina alba Jane Norman; iar ca accesorii am purtat o esarfa rosie Bandolino, geanta Louis Vuitton, colier Swarovski, inel statement Rebekah Price (creatoare de bijuterii din Toronto), o bratara H&M, cercei vintage.

Haina pe care am purtat-o ieri in oras este una din preferatele mele, si o am de cativa ani buni. E o haina de primavara-toamna, si nu apuc sa o port de prea multe ori pe an, caci zilele nici calde nici reci pentru care este potrivita sunt putine pe an, aici la Toronto. In filmul The Devil Wears Prada personajul principal Andy Sachs poarta o haina alba Chanel in una din zilele ei obisnuite din New York, aceasta fiind tinuta mea preferata a lui Andy din intreg filmul. Cand am vazut filmul prima oara si am vazut aceasta haina pe care o purta Andy, imediat m-am gandit la haina mea alba Jane Norman. :)

Cand am iesit din restaurant, l-am rugat pe John sa-mi faca pozele de mai jos. Intre timp se mai racise afara, batea vantul… ma rog, n-au fost cele mai grozave conditii pentru a face poze, motiv pentru care nici nu am facut prea multe. Imi vedeti si voi fata schimonosita de frig, iar John a exclamat: "Ce sacrificii faci de dragul modei!" Am facut doar vreo trei poze si am plecat de acolo. In fine, asa a aratat tinuta mea de ieri.





Haina – Jane Norman 
Esarfa – Bandolino 
Fusta – Topshop 
Bluza – no-name 
Bolero (nevizibil in poza) – no-name 
Ciorapi – no-name 
Botine – no-name 
Geanta – Louis Vuitton 
Colier – Swarovski 
Inel – Rebekah Price 
Cercei – vintage 
Bratara (nevizibila in poza) – H&M 

Si aceasta este haina alba Chanel de care aminteam mai sus, purtata de Andy Sachs in The Devil Wears Prada.


Dupa restaurant John si Alex au plecat la cumparaturi intr-o parte a orasului, iar eu am plecat in alta parte, singura. De obicei merg cu Alex prin oras peste tot, il iau cu mine pe unde merg, si nu mi se iveste prea des ocazia ca petrec ceva timp doar pentru mine. Iar cand plec la cumparaturi cu Alex, trebuie sa ma grabesc, nu pot sa colind magazinele chiar dupa bunul meu plac, caci Alex isi pierde rabdarea… intr-un cuvant, nu e cel mai mare fun. Asa ca de data aceasta, fiind singura, m-am bucurat din plin de cele 2-3 ore pe care le-am petrecut prin magazine pentru mine, cand nu a trebuit sa ma grabesc in cabina de proba, si cand nu am fost nevoita sa-mi impart atentia in mai multe directii, asa cum se intampla cand sunt cu Alex prin oras.

Photo credit: Victoria West & Google Images

0 comments:

Post a Comment