Sedinta de frumusete Mary Kay


Sambata trecuta am avut o experienta foarte placuta si frumoasa. Va povesteam intr-un articol precedent de-al meu ca de curand m-am mutat la noua mea casa intr-o suburbie a Toronto-ului, Whitby, si am primit mai multe cadouri de bun venit din partea comunitatii locale. Unul din aceste cadouri a fost o sedinta de frumusete. Am fost contactata de o consultanta de frumusete si am stabilit cu ea o programare pentru sedinta mea cadou, pentru sambata dimineata ce tocmai a trecut.

Initial am avut impresia ca acest cadou vine din partea unui salon de frumusete sau spa. Dar cand am ajuns la fata locului, am descoperit ca cele 3 persoane care au organizat acest eveniment de frumusete (pentru mine si pentru inca o doamna din Whitby) nu sunt angajatele sau proprietarele unui salon de frumusete, ci sunt representante Mary Kay, un brand de cosmetice din SUA care isi vinde produsele nu in magazine, ci prin sistemul de vanzari directe, cam la fel cum functioneaza Avon, Oriflame, Amway, si alte firme.

Mary Kay este o companie de cosmetice (machiaj si ingrijire) fondata de catre Mary Kay Ash in Statele Unite in 1963. In Canada, Mary Kay functioneaza din 1978; iar pana astazi brandul a intrat pe piata altor aproape 50 de tari din lume, din Americi, Europa si Asia.

In ce a constat aceasta sedinta de frumusete? Ni s-au prezentat produse de ingrijire si machiaj (mie si celeilate doamne), si am urmat pasii obisnuiti pe care femeile ii fac in fiecare dimineata – demachiere, tonifiere, hidratare, tratament, machiaj. Ni s-a pus la dipsozitie mostre din fiecare produs, si urmaream instructiunile consultantei.

Cand am trecut la partea a doua, machiajul, am aplicat fondul de ten cu o pensula speciala pentru fond de ten (poza stanga). In ceea ce ma priveste pe mine, de obicei folosesc buretei pentru aplicarea fondului de ten. Nu am folosit niciodata o pensula pentru fond de ten, si am gasit ca acea pensula pentru fond de ten Mary Kay este de foarte buna calitate, si este un mod mult mai eficient de a aplica fondul de ten decat bureteii pe care ii foloseam pana acum. Mi-a placut atat de mult acea pensula de fond de ten, incat m-am hotarat pe loc sa imi cumpar si eu una si sa renunt la a mai folosi buretei de fond de ten, cum faceam pana acum. Si am mai primit cadou un creion-ruj (care se ascute; este insotit si de o ascutitoare).

Cand sedinta de machiaj s-a incheiat, o alta consultanta ne-a prezentat mai pe larg produsele, si ne-a spus mai multe despre compania Mary Kay, despre cum poti deveni consultant Mary Kay, si care sunt beneficiile intrarii in acest sistem. Aha, ma gandeam, so this is the catch, ni s-a oferit aceasta sesiune de frumusete gratuita pentru a ne atrage in companie si pentru a deveni si noi la randul nostru consultanti Mary Kay. Marketing, marketing… Dar nu m-a deranjat; din contra, m-am simtit foarte bine in acea dimienata, mi-a facut placere aceasta sedinta, si nu regret deloc timpul petrecut acolo. De asemenea, ni s-a spus ca pachetul de intrare in compania Mary Kay in calitate de beauty consultant costa $125, iar valoarea acelui pachet (care contine o geanta mare, un set intreg de cosmetice, accesorii cosmetice, o carte scrisa de Mary Kay, si alte cateva lucruri) se ridica la aproximativ $900. Poate ca cifra de $900 este usor exagerata, dar oricum valoarea acelui pachet de intrare intr-adevar este mai mare decat suma de $125 pe care o platesti pentru a intra in sistemul Mary Kay.

Doamna aceea a vorbit atat de frumos despre compania si produsele Mary Kay, si despre avantajele de a fi consultant Mary Kay, incat aproape ca m-a convins sa ma inscriu si eu. Am luat acasa un formular de inscriere, si le-am spus ca as vrea mai intai sa ma gandesc la aceasta oportunitate, si pe urma sa iau o decizie. Acum vreo 10 ani am fost reprezentant Avon si Oriflame in Romania, si bineinteles ca stiu cum functioneaza un asemenea system – incepi sa vinzi produse prietenilor, apoi prietenilor prietenilor, apoi iti maresti cercul de clienti, si tot asa.

Daca devin consultant Mary Kay, nu imi doresc neaparat sa incep sa vand produse Mary Kay (desi nu exclud nici aceasta varianta), ci initial ma setez pentru ideea de a le procura pentru mine, mai ales ca discountul consultantilor este destul de consistent – 50%. In afara de aceasta, obligativitatea sistemului este destul de lejera – in calitate de consultant trebuie sa plasezi cel putin o comanda pe an, de cel putin $250, ceea ce, cred eu, este destul de rezonabil.

Voi ati folosit vreodata produse Mary Kay? In special le intreb pe fetele care scriu bloguri de beauty. Andreea de la Bazar de Impresii, Mona de la From Mona with Gloss, Oana de la It’s Friday Somewhere, Macnetize, any thoughts? Chiar as aprecia daca mi-ati spune parerea si feedback-ul vostru in legatura cu aceste produse.

Sa aveti o saptamana minunata!

Photo credit: MaryKay.ca

0 comments:

Post a Comment