Ce se intampla cand te muti la casa noua

Strada noastra

Daca ati urmarit blogul meu Tango in ultimele doua luni, spuneam intr-un articol de luna trecuta ca mi-am luat de curand casa noua. Acum locuiesc intr-o suburbie a Toronto-ului, Whitby, iar eu si familia mea tocmai am petrecut primele noastre sarbatori la noua noastra casa.

Prima casa este un pas important in viata oricarei persoane, si la fel este si pentru noi – pentru mine, pentru sotul meu si pentru copilul nostru. Nu mai platesc chirie, ci platesc rata la banca; si cu fiecare luna care trece, realizez ca am cu o rata mai putin de platit si sunt mai aproape de ziua cand casa mea va fi achitata in intregime. Este un sentiment de siguranta pe care nu l-am trait pana acum niciodata, si pe care nu poti sa-l traiesti atunci cand locuiesti cu chirie. Cand stai intr-o locuinta inchiriata, platesti si platesti si platesti aceeasi suma (sau mai mare, ca niciodata chiria nu se va ieftini, ci eventual se va scumpi) pana la infinit. Dar cand ti-ai cumparat casa ta pe care o platesti in rate, sentimentul de siguranta pe care ti-l da ziua tot mai aproape cand iti vei fi achitat casa in intregime si nu va mai trebui sa platesti acea suma lunara este de nepretuit (exact ca in reclamele MasterCard).

Cand te muti la casa ta, se intampla multe lucruri frumoase asociate cu mutarea la noua ta locuinta. Bineinteles, depinde si de locul (sau tara) unde ti-ai cumparat casa. La doua saptamani dupa ce ne-am mutat, am primit visita unei doamne care reprezenta comunitatea locala. Scopul vizitei dansei a fost sa ne ureze bun venit la noua noastra casa si in comunitatea din Whitby unde ne-am mutat. Mi-a adus un cos intreg cu tot felul de mici cadouri, precum si informatii utile, din partea membrilor stabiliti ai comunitatii locale – farmacii, magazine, cabinete medicale, saloane de frumusete, prestatori de servicii, etc. M-am ales cu o gramada de pliante cu informatii care imi vor fi de folos de acum incolo, cu privire la toate aspectele vietii noastre din Whitby. Am mai primit scrisori de bun venit de la Doamna Primar a orasului si de la deputatul care reprezinta zona noastra in Parlament. Am primit mai multe invitatii de la cabinete medicale sau saloane de frumusete care imi ofera primul tratament gratuit daca devin pacienta sau clienta lor. Iar printre cadourile pe care le-am primit au fost tot felul de mici chestii dragute cum ar fi cupoane, carnetele, magnetei pentru frigider, mostre, produse cosmetice si de ingrijire, produse pentru animale (am pisica), etc.

Unul din cadourile pe care le-am primit a fost de la o farmacie din Whitby – o punga cu mai multe mostre si mini-produse (Vichy si La Roche-Posay), plus o scrisoare din partea managementului farmaciei in care ma invita sa vin la sediul lor pentru o sedinta de machiaj si pentru un al doilea cadou de bun venit. Am mers weekendul trecut la farmacia respectiva sa-mi primesc cadoul. Nu am stat si pentru sedinta de machiaj, pentru ca nu aveam timp; dar in schimb cadoul pe care l-am primit era foarte dragut – o punga eleganta (nu de hartie, ci una re-utilizabila) cu mai multe mostre si produse, printre care un blush, un parfum de poseta, o crema 60 SPF La Roche-Posay.

Iar un alt cadou pe care l-am primit este din partea unui salon de frumusete din Oshawa, o alta suburbie a Toronto-ului, oras vecin cu Whitby. M-au sunat sa-mi ureze bun venit in comunitatea din Whitby, si sa ma invite la un tratament cosmetic gratuit la salonul lor. Am stabilit o programare pentru weekendul viitor la acest salon, pentru o sedinta complexa de frumusete. De-abia astept sa merg.

Si mai am cupoane similare de la alte doua saloane de frumusete din Whitby, care ma invita la cate un tratament cosmetic si de frumusete gratuit. O sa profit si de aceste oferte, si voi merge la aceste saloane in urmatoarele saptamani.

Photo: Victoria West

0 comments:

Post a Comment